Sunday 23 October 2011

Gempak Raya "Recording"

Kalau nak dikira betul-betul..memang banyak sangat problem dengan event ni.. dari sekecik-kecik masalah guests yang datang tak tahu event ni untuk recording, sampailah ke masalah sebesar technical problem dari production side sendiri..

The event inviting artists, singers, actors, hosts, tv personalities, directors, producers and many more. artis-artis bernama besar pun ramai yang hadir seperti: M Nasir, Mawi, Hazama, Amy Search, Hafiz, Lan Typewriter, Adira, Hail Amir, Uji Rashid, Aishah, Ramlah Ram, Dato Siti Nurhaliza, Shahir, Rozita Che Wan, Datin Paduka Umie Aida, Erra Fazira, Mia Sara, Sara Ali, Farid Kamil, Azwan Ali,Didie Alias, Enot, Fina, Lena, Erul, Ana Raffali, Pak Yus Jambu, Taukeh Jambu, Tam Spider, Zain Saidin, Jimmy Shanley, Zoey, Ahmad Kassan, Imam Muda Asyraf, dan terlalu ramai lagi..

Antara masalah yang ingin saya komen adalah registration yang kelam kelibut..pihak Astro sepatutnya assignkan Broteam wakil protokol yang boleh bantu kami untuk smoothkan flow registration.. Ramai artis yang datang tidak mendapat tempat duduk yang diberikan kerana perubahan yang sangat ketara.. Selain itu..lighting juga banyak silap dan camera banyak goyang, ini menyebabkan banyak scene terpaksa dipotong.. Harap-harap Kecik dapat edit dengan baik.. Dengarnya rancangan ini akan disiarkan raya haji tak lama lagi..Wallahualam..

No comments:

Post a Comment