Sunday 11 September 2011

Cinta Macam Marshmellow

Suka tak makan marshmellow?? Marshmellow rasa pelik kan..
Lembik..
Fragile..
Tapi cantik!

Cinta macam marshmellow..fragile..rapuh.. Terpulang pada orang tula nak jaga cinta dia macam mana..kalau jaga elok..tak lah rapuh sangat.. Boleh jadi rapuh sebab orang ketiga? Boleh jadi rapuh sbb perubahan perangai? Cara kamu melayan dia? Ape yang susah sangat?? Tanya laa.. Awak nak macam mana? Ape yg awak suka? Awak suka saya buat ape? All this simple,direct,innocent questions sangat-sangat membantu! Just do as she ask...baru la cinta yg rapuh tu tak retak ;p hihihiii

Cinta mmg cantik....indah... Terpulang pada orang tu jugak la nak jadikan cinta dia indah atau buruk.. Memang la semua nak yang indah-indah...tapi apa usaha kamu utk dapatkan cinta macam tu? Mengalahlah...janganlah ego sangat.. Tak susah stakat beritahu dia yang awak sayang kat dia.. Jangan jadi macam saya..saya terlalu ego dan malu..sehinggakan dia tak tahu..dan dia pergi tinggalkan saya... It's not that hard to tell her u love her..juz do.. Barulah semua boleh jadi indah bang! Hehehe..

Cinta memang macam marshmellow bagi saya...
Tapi saya tak suka marshmellow!
Adekah maksudnya saya tak suka cinta?
:p
That's for u to figure out baby!
Goodluck with ur partners!!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment