Thursday 25 August 2011

T . A . G 1

As I selongkar my notes in my fesbukkk... I found this, and I would like to reanswer and repost this in my blog! Do feel free to answer one like this too :) 
*Actually we have 2 tags...but let me answer this Tag 1 first ya...

Bekas kekasih saya adalah : semuanya teruna mungkin (ummm..mungkin??idk,never asked)

Saya sedang mendengar : lagu Beribu Sesalan from my phone! *adoii dgr lagu ni je jadi sakit perotttt!

Mungkin saya patut : kumpul duit untuk pergi Venice satu hari nanti


Saya suka : muyuk.kerana dia kucing yang sombong tetapi kacak dan saya suka menciumnya.


Sahabat-sahabat baik saya : sememangnya baik pada saya dan saya bimbang tidak mampu membalas jasa mereka.


Saya tak paham : kenape bila saya suka orang tu dia tak suka saya dan bila saya tidak suka dia pula suka?


Saya kehilangan : jam putih kesayangan saya yang hanya sempat saya gunakan 3 bulan. (oh! saya harap jam hitam baru saya tidak membaca nota ini. saya tak mau hati dia terluka lalu merajuk :(


Ramai yang berkata : saya ni pelik dan kelakar.  tak kurang ramai yang panggil saya kartun.

Makna nama saya : setahu saya pemimpin atau puteri. tapi saya lebih suka maksud yang puteri ekekke.

Cinta itu adalah : benci. sayang. suka. menyampah. cemburu. malas nak ingat. air mata. tidur.


Di suatu tempat, seseorang sedang : aku xtau ape ko buat, ko pon xtau ape aku buat hahahha.


Saya akan cuba : belajar sepandai mungkin dan kerja sebaik mungkin dan sambung belajar di luar negara.


Ayat SELAMANYA membawa maksud : adalah memalukan kerana saya hanya terfikirkan cinta untuk kaitan 'selamanya' sama seperti "saya cintakan awak selamanya" oleh sebab malu saya dah tak nak terangkan apa-apa lagi.


Telefon bimbit saya : adelah sony ericsson jenis slide dan bb slide jugak! aku gile slide!!! deal wit it!!


Bila saya terjaga dari tidur : saya takkan tipu korang dengan kata saya cantek masa bangun tidur. Saya busuk, saya comot, bantal jatuh ke lantai, rambot kusot masai macam kena litar pintas!


Saya paling meluat apabila : orang yang berjanji tapi x tunaikan dan orang yang cakap tak serupa bikin.


Pesta/Parti adalah : event!!bidang saya!!
*duncet duncet!

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : pochi..dia mak muyuk tapi dia dibuang sebab mengagatal dengan jantan yang comot dan tak setaraf dengannya.


Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : bermula sebaik sahaja selepas sekolah sehingga sekarang kerana pada masa itulah baru ade orang yang buka mata pada kewujudan saya di dunia ini.


Hari ini : saya dah terlajak tidor dan terlepas janji nak shisha dengan kawan-kawan saya... soriii pals!! :'(


Malam ini saya akan : menonton wayang Cars 2 bersama Kiti dan Shasya!!! wehuuu!!!


Esok pula saya akan : balik kamponggg oiiii!! nak raya dah niiii lagi 4 ariiii jekkkk hihihihih


Saya betul-betul inginkan : ANC dan lelaki setia yang faham saya


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya tak sanggup nak lihat sebab saya dah tidur lebih 6jam! muka saya seperti hantu.


Pusat membeli-belah atau arked permainan : tempat saya selalu terserempak dengan ibu bapa rakan saya berdamping bukan dengan pasangan mereka.


Makanan Barat atau Jepun : makanan barat tetapi orang jepun.hehe.


Bilik yang terang atau gelap: terang kerana saya ada teddy bear yang banyak dalam bilik ini. saya takut mereka hidup di tempat gelap.
nanti dia cekik saya dan mata dia boleh gerak-gerak...takottttt!!!!

Makanan segera adalah : tidak mengenyangkan dan menggalakkan saya untuk makan dengan lebih banyak.


Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang: bbm yang berbunyi "hahahhahaha..apela awk ni"


So..that's all for Tag 1...  I'll finish Tag 2 whenever I got d time yaa....Thank you for reading kengkawan!! Awesome tau kamu! muahmuah..

No comments:

Post a Comment