Friday 26 August 2011

Balik Raya Ogos 2011

Pagi ni saya akan balik untuk beraya di kampung tercinta... Dah tak sabar nak mengadap ibu tercinta..babah tersayang.. Abg dan kakak serta Ajim!

Saya doakan semua orang pun beraya dengan selamat dan gembira! Oleh sbab di kampung..saya tak sure dpt update blog ini atau tak..hopefully in future I got something to gossip about! :p

Akhir kata dari saya... Maafkan salah silap saya selama ini..saya hanya manusia biasa.. Jika ada antara kawan-kawan yang tak suka Mia..anggaplah begini..Mia juga adalah anak kepada seseorang..adik kepada seseorang..cucu kepada seseorang dan kawan kepada awak..Mudahan hati awak dipermudah untuk memaafkan saya.. As for me.. I forgive everything.. :)

Salam Aidilfitri . Maaf Zahir Batin
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

  1. selamat hari raya gak. bile nak kawen ni???

    ReplyDelete