Sunday 18 December 2011

Reach Out - Helping the Homeless

Have u ever heard of 'Reach Out' before?? ................... neither do i... but, through Zarul & The Protes, i've learned about this program..  Well...i'm not the correct person to share about this, yet, try jela kan..

Founder Reach Out adalah Pete, program ini diadakan setiap hari except hari khamis.. Bermula pada tengah malam dan biasanya di kawasan Jalan Masjid India.  Apa yang dibuat kat sini??? Ha....akan ada wakil (dari pihak dorang) yang akan pergi ambil makanan kat PJ Hilton (yang saya tahu lah) then bawa ke Masjid India untuk didistributekan kepada homeless yang ada kat situ...if tak habis kat area tu, orang akan tour jugak ke tempat-tempat lain macam kat area Central Market...dan sebagainyalah.. Menarik kan???

Program ni terbuka sebenarnya... tak jugak mesti datang hari-hari.  voluntarily lah.. ikut kesenangan dan kelapangan masing-masing.  First time join, saya rasa excited jugak lah...since benda macam ni kita selalu terpikir nak buat kan...tapi macam takda force, yang boleh tolong kita untuk bantu orang-orang yang tidur tepi-tepi jalan ni.. So, this is the medium la..  So, to sesiapa yang nak join...jemput-jemputlah datang ke Jalan Masjid India tengah-tengah malam ye.... Orang-orang yang terlibat dalam Reach Out ni semua friendly belaka... hehehee

Oh, as credit, terima kasih kepada kumpulan Zarul & The Protes dan jugak Shikin (Reach Out) yang telah memperkenalkan saya kepada program ini..  Semoga Reach Out takkan pernah mati.  Semoga ZTP akan semakin melebarkan sayap dalam industri muzik tanah air!

ZTP single>>> LUKA... thanks all!

No comments:

Post a Comment